HDmag.cz

Vysoké rozlišení od začátku do konce. Blu-ray filmy, přehrávače, HDTV, HD audio a video, PlayStation 3...

Samsung LE40656 - problém

Obraz ostrý jako břitva.

Samsung LE40656 - problém

Příspěvekod rcmtb v středa 18. 2. 2009 0:32:06

Zdravím všechny přítomné, předem informuji, že jsem naprostý laik v této problematice.
Rád bych se zeptal, zda někdo kdo vlastní stejný model nebo jemu příbuzný, se setkal s podobným problémem.
Po zakoupení TV se mi po 3 měs na obvodovém rámu objevily "bublinky". Evidentně se tvořily uvnitř rámu (u tohoto modelu "jakoby ze skla"). Několik následujících dní jsem ten jev pozoroval a zjistil, že se zvětšují a objevují i na dalších místech, jak na spodní tak na bočních stranách. Vzhledem k ceně moji první "skutečné" TV (do té doby jsem se díval na přenosku a šetřil) jsem se rozhodl i tuto "kosmetickou" vadu reklamovat. Po 10 dnech byla TV zpět s vyměněným rámem. Spokojen jsem si TV odvezl. Po dalších 10 dnech se bublinky objevily opět. To už mě teda slušně řečeno naštvalo. OK opět zabalit do originál krabice a komplet doručit na reklamaci. Tentokráte se oprava protáhla. Po 14 dnech jsem si zavolal prodejci jak to vypadá a bylo mi sděleno, že Samsung prohlásil že "takovou vadu by ani prodejce neměl brát k reklamaci, že jsem si to způsobil sám !!!!" Načež se mě vyptávali kde TV mám jestli náhodou ne někde v hospodě na zdi... TV jsem si po třech týdnech vyzvedl opět s novým rámem s informací od Samsungu "třetí reklamaci rozhodně neuznají". TV jsem si nechal odvést až do bytu, aby viděli kde ji mám. Nevím do jaké míry je pravda to co prohlásil Samsung nebo zda jsou to výmysly prodejce. Každopádně jsem znechucen přístupem i výrobkem a vím, že tato TV je moje první a také poslední co jsem si od Samsungu koupil. Jsem rozhodnutý obrátit se na soudního znalce, když se bude vada opakovat a mě ji neuznají a nevrátí peníze, na což budu mít nárok.
Máte někdo podobný problém nebo jsem jen já ten smolař co si špatně vybral ??