martinhamr píše:Tony píše:Tak aby jste se uklidnili, tak jedna poznámka k tomuto tématu ...
Až budu mít jako prodejce u PANASONICu takové obchodní podmínky (rozuměj hlavně VÝVAR) jako má Datart u SAMSUNGu, tak budu mít ty plazmy dokonale nastavené!
Každý soudný člověk přece ví, že firma, která je světovým číslem 1 v plazmových televizorech a dodává své panely takovým značkám jako je LOEWE nebo BANG-OLUFSEN, nevyrábí žádné šmejdy, jak se tady pubescent HD-Junkie snaží tvrdit v každém druhém trapném příspěvku ...
Vše je jen v nastavení, jelikož, když mám o hezkých pár procent větší marži u SAMSUNGu, stejně tak lepší podmínky pro prodej, tak logicky budu mít zájem, prodávat právě hlavně SAMSUNG! Pochopte, že tyhle "obchody" hlavně potřebují ZISK a je jim naprosto u prdele, co si ty lidí koupí ...
Kdo tohle nechápe, tak má smůlu ...
Argumentace kterou jsi tady napsal ohledně těch marží je naprostá hovadina.Tomu snad nevěříš sám Tony.Je ještě otázka jaké modely tam maj vystavený.Já tam snad schválně zajedu a pošteluju to.
martinhamr píše:Jenže v tom Datartu tam modeli za 60t od Panasonicu nemaj,a ty které jsou konkurenčně cenově srovnatelný,hrajou hůř.
Tony píše:tomiisek :
Velmi kvalitně napsáno a vysvětleno! Mně se opravdu nechce ztrácet čas psaním, proto jsem to jen tak naznačil, ale ty jsi to popsal důkladně, přesně tak, jak to dnes v obchodě funguje ... Doufám, že to po tomto vysvětlení zde, už některým konečně dojde ...
martinhamr :
P.S.
Ty nájmy si strč někam ... To, že Electroworld nebo Datart prodávali svého času plazmy za téměř nákupní ceny aby později zjistili, že takhle to asi nepůjde, to byl jejich problém! Jen je tragédie, že díky tomuto "období" to nepřežili některé opravdu specializované prodejny, kde byli lidé, kteří tomu opravdu rozuměli a byli pro klienta přínosem ...
Ale tohle už je jiná historie ...
A ještě doplněk : Reklamu na své výrobky si do TV zadává a platí PANASONIC Czech sám ...
Modena píše:Tony
Bigitními názory amatérů, nedouků a náctiletých fracků, co jim papínek domů platí neomezené připojení na net se globální síť jen hemží a kvůlivá tunám těchto sraček není nutné se s každým takovým "fanatikem bez důvodu" přít ! Marná práce . . .
Tony píše:Modena píše:Tony
Bigitními názory amatérů, nedouků a náctiletých fracků, co jim papínek domů platí neomezené připojení na net se globální síť jen hemží a kvůlivá tunám těchto sraček není nutné se s každým takovým "fanatikem bez důvodu" přít ! Marná práce . . .
Já vím ...
Ale víš jak, když s něčím dělám a vím, jak to chodí, tak o tom napíšu a třeba i poradím, pokud vím ... Prostě mi to nedá a třeba si takhle někdo koupí něco, nad čím ani neuvažoval. Ale máš pravdu, je to marná práce, bohužel ...
tomiisek píše:martinhamr: To není o shazování zákazníků, ale o snažení se vysvětlit to, co si bohužel průměrný zákazník absolutně neuvědomuje. A to, že vztah prodavač-zákazník je zcela nerovnoměrný, byť s pečlivě vytvořeným zdáním partnerského vztahu. Ty mylně říkáš "kteří jim potom vnucují svoje názory" - to udělá jedině začínající prodavač nebo občas některý prodavač ve špičkovém studiu. Zkušený prodavač říká pouze to, o čem je přesvědčený, že to zákazník chce slyšet! To že prodavač haní jinou značku nebo technologii, to je základní součást prodejní taktiky, prodavač musí zákazníka získat na svoji stranu a vytvořit iluzi toho, že říká svůj vlastní názor odborníka. Zákazník zapomíná na to, že prodejce dokáže vychválit, jakýkoli výrobek bude chtít a že má zároveň načtené a naučené, jak zákazníka oblbnout. Kolik zákazníků Datartu má důkladné znalosti negativ jednotlivých výrobků, vyzná se v jejich nastavení a zároveň má načtené marketingové publikace, aby v prodejně neskočili na žádný trik a nenechali se něčím oblbnout? Zkušený prodavač dokáže prodat televizor tak šikovně, že si jej zákazník odnese s pocitem, kdovíjak bude před ženskýma sexy a před chlapama frajer, když zrovna tohle bude mít doma... Zákazník si na nějakou psychologii při koupi plazmy ani nevzpomene, jen baští i s navijákem...
heksa píše:(pak by se nestavalo to ze lidi nevi jaky je rozdil mezi HD ready a FullHD, nebo ze u fotoaparatu sou nejdulezitejsi megapixely)
lukasx píše:heksa píše:(pak by se nestavalo to ze lidi nevi jaky je rozdil mezi HD ready a FullHD, nebo ze u fotoaparatu sou nejdulezitejsi megapixely)
Nemelo to byt "ze u fotoaparatu nejsou nejdulezitejsi megapixely"?
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků