Dave píše:A k tomu si kup bedny Cabasse Kara. Nejlépe ty co byly na Home Cinema 2007.
Ten Subák byl taky dobrej.
.... seděl jsem u toho asi 1/2 hodiny a nic lepšího jsem zatím neslyšel..
Modena píše:Na HD zvuk a i SACD bohatě stačí tohle (do místnosti 20-30 metrů čtverečních) Mám je v černé barvě a nemají chybu.
http://www.hifipartner.cz/items/aq-labrador-1.aspx
Dave píše:... hezké ale co ty kabely...
Modena:
5let staré bedny (jakékoliv) zahrajou většinou o cihlu líp, než jakékoliv nové bedny i o třídu dražší !
Jak se ti líbí tohle tvrzení - co myslíš, je pravdivé, nebo je stejně pravdivé, jako to tvoje tvrzení o sloupech vůči regálovkám kvůlivá objemu ?
Krtek píše:S těma neslyšitelnýma Hz máš taky pravdu, jenže to se týká subwooferů. Lidské ucho není schopno rozeznat směr zvuku pod 170 Hz. Proto je můžeš umístit v podstatě kam chceš aniž by jsi byl schopen rozpoznat odkkud přesně zvuk vychází. Bedny, které by nahradili i subwoofer by stáli min. 100 tis. takže o tom nemá cenu se vůbec bavit.
Labrador 1
2-pásmový reproduktor s bassreflexem
impedance (ohm) 8
šumový výkon (W) 60
max. krátkodobý příkon (W) 140
citlivost (dB/1W/1m) 91
kmitočtový rozsah (Hz / 10 dB) 60-30k
výhybka (dB / oct) 12,18
šířka (mm) 215
výška (mm) 390
hloubka (mm) 330
hmotnost (kg) 9
objem (l) 12
systém 2p, B
terminál Bi-Wiring
Magnat Quantum 505
3-pásmový sloupový reproduktor s bassreflexem
Zatížitelnost 300 W
Impedance 4 - 8 Ohm
Frekvenční rozsah 22 - 55000 Hz
Citlivost 92 dB
Provedení světlé dřevo
Šířka 200 mm
Výška 970 mm
Hloubka 310 mm
Hmotnost neuvedeno
Modena:
možná ty piliny byla nějaká spešl zásilka k vám na Moravu ?
Krtek píše:To těžko, protože AQ se na moravě vyrábí. Přesněji řečeno v jednom JZD v obci Červenka, což je kousek od Olomouce
Modena píše:Krtek píše:To těžko, protože AQ se na moravě vyrábí. Přesněji řečeno v jednom JZD v obci Červenka, což je kousek od Olomouce
To JZD bude tedy nejmíň o polovinu větší, než ta stodola, kde řežou u Innu Magnaty ty bavorský řepy !
Modena píše:Čekám na ty parametry !
Tony píše:Omlouvám se, že vám do toho vstupuji ... Pro formáty zvuku DVD Audio a SACD musí mít reprosoustavy výškové reproduktory v rozsahu od 50.000 do 100.000 kHz ... Tyhle frekvence samozřejmě člověk neslyší, ale tyhle zvuky reprodukují například činely a jsou fyzicky v nahrávce přítomny. Člověk je sice neslyší, ale vnímá jinou, vyšší kvalitu zvuku v nahrávce oproti běžnému CD ...
Modena píše:Tony píše:Omlouvám se, že vám do toho vstupuji ... Pro formáty zvuku DVD Audio a SACD musí mít reprosoustavy výškové reproduktory v rozsahu od 50.000 do 100.000 kHz ... Tyhle frekvence samozřejmě člověk neslyší, ale tyhle zvuky reprodukují například činely a jsou fyzicky v nahrávce přítomny. Člověk je sice neslyší, ale vnímá jinou, vyšší kvalitu zvuku v nahrávce oproti běžnému CD ...
Ano, máš pravdu, ale pro HD formáty bednám myslím bohatě stačí parametry dostatečné (né přehnané) citlivosti do cca 92dB a Hi-Fi frekvence do 20kHz. Tzn. to, co fyzicky dokáží zahrát např. CD je pro domácí kino základ !
Krtek píše:Já trávím většinu času zde v pracovně. Mám tu trošku bordel, a občas se v tom trošku ztrácím. Kino je vedle v obýváku, místo levé bedny stojí vánoční stromek. Pošlu foto jak budu mít tu novou plasmu..
Krtek píše:Já natáčím v SD a v SD také stříhám. Na Z1 natáčím v HDV a dělám downconvert do SD, protože lze tak dosáhnout lepších výsledků. Zatím není důvod natáčet v HD. Pro normálního zákazníka a TV je to k ničemu.
S. píše:Krtek píše:Já natáčím v SD a v SD také stříhám. Na Z1 natáčím v HDV a dělám downconvert do SD, protože lze tak dosáhnout lepších výsledků. Zatím není důvod natáčet v HD. Pro normálního zákazníka a TV je to k ničemu.
Díky za odpověď. Asi jsem v kontaktu s "nenormálními" zákazníky, ale právě díky HD jsem se od roku 2004 relativně "výrazněji" prosadil. S tím převodem z HD do SD mám také dobré zkušenosti (zejména využití pro dodatečné virtuální "jízdy" SD výřezu v HD ploše obrazu). V drtivé většině případů je ale po předvedení sestřihu na plasmě (Pioneer) a srovnání výsledné kvality SD a HD rozhodnuto.
S.
Krtek píše:S. píše:Krtek píše:Já natáčím v SD a v SD také stříhám. Na Z1 natáčím v HDV a dělám downconvert do SD, protože lze tak dosáhnout lepších výsledků. Zatím není důvod natáčet v HD. Pro normálního zákazníka a TV je to k ničemu.
Díky za odpověď. Asi jsem v kontaktu s "nenormálními" zákazníky, ale právě díky HD jsem se od roku 2004 relativně "výrazněji" prosadil. S tím převodem z HD do SD mám také dobré zkušenosti (zejména využití pro dodatečné virtuální "jízdy" SD výřezu v HD ploše obrazu). V drtivé většině případů je ale po předvedení sestřihu na plasmě (Pioneer) a srovnání výsledné kvality SD a HD rozhodnuto.
S.
Až bude doba, kdy si to budou moci normální zákazníci přehrát, tak i já přejdu na HD. Zatím to nemá význam. Já natáčím na hl. živnost 13 let. Mám 2 zaměstnance a i tak musím polovinu zakázek odmítat. Takže HD mě zatím opravdu netrápí.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků