Napsali mi e-mail v tomto znění :
z Vašeho e-mailu je evidentní, že došlo k poškození balíku při přepravě,
a je tedy nutné reklamovat přepravu.
Balík Vám byl zasílán Českou poštou, takže reklamaci přepravy je nutné uplatnit
na pobočce Vaší pošty do 48 hod. od obdržení zásilky.
V případě jakýchkoliv nejasností nebo problémů nás prosím neprodleně kontaktujte.
Děkujeme Vám za pochopení a omlouváme se za případné komplikace.
Tak uvidím jak ráno pochodím ono to se nezdá ale mně to mrzí já kolem těch filmů chodím oprašuju někdo si řekne MAGOR ale stojí to dost peněz a mám radost jak to mám v pořádku a pak tohle.Něco Vám napíšu je to maras a nepatří to sem ale zakázník si u mně objednal juice a byl prej zkažený já zaplatil pokutu "byla u mně hygiena na druhý den"!!! A já musel řešit problém s coca colou bo ten juice byl v bedně a každý byl v záruce bylo mi řečeno že já odpovídám za zboží které prodávám...
CO DODAT!!!
