dvdobchod.cz

Zdravím všechny,
je to už tři dny zpět, co jsem si na stránkách dvdobchod.cz objednal zboží v hodnotě přes 2000kč, celkem 4 tituly na blu-ray z nichž dva měli dostupnost do 3-15 dnů.
Tak jsem tedy čekal, že jako každý normální obchod, Vám na druhý den napíše, jaká je situace se zbožím, a hlavně s těmi dvěma filmy, které nejsou skladem.
Druhý den: Žádné zprávy o mojí objednávce jsem se nedočkal! Tak jsem se rozhodl jim napsat, navíc jsem teda ještě k emailu připsal, že bych měl zájem o další filmy, ale ať mi tentokrát napíši, zda by mi je byli schopni včas dodat, jelikož, opět jeden z filmů nebyl skladem (dodání 3-15dnů).
Do večera jsem se opět žádné odpovědi nedočkal, a tak jsem napsal zprávu znovu, tentokrát přímo přes jejich stránky. No a co myslíte? Dnes se koukám opět žádná odezva to už je třetí den.
Dost silně uvažuji, že jim napíšu znovu a tentokráte ať mi mou objednávku stornují, poněvadž jak jistě sami uznáte moc času do vánoc nezbývá a já bych nerad čekal na to jak mi pánové/dámy z dvdobchod.cz odepíši kolem 20.12. že mi odešlou jen část zboží apod. Bohužel proti tomu jsou skvěle pojištění (poplatek za storno 300kč).
Tak se chci Vás zeptat, máte s tímto shopem nějaké zkušenosti popř. se stornováním objednávky?
je to už tři dny zpět, co jsem si na stránkách dvdobchod.cz objednal zboží v hodnotě přes 2000kč, celkem 4 tituly na blu-ray z nichž dva měli dostupnost do 3-15 dnů.
Tak jsem tedy čekal, že jako každý normální obchod, Vám na druhý den napíše, jaká je situace se zbožím, a hlavně s těmi dvěma filmy, které nejsou skladem.
Druhý den: Žádné zprávy o mojí objednávce jsem se nedočkal! Tak jsem se rozhodl jim napsat, navíc jsem teda ještě k emailu připsal, že bych měl zájem o další filmy, ale ať mi tentokrát napíši, zda by mi je byli schopni včas dodat, jelikož, opět jeden z filmů nebyl skladem (dodání 3-15dnů).
Do večera jsem se opět žádné odpovědi nedočkal, a tak jsem napsal zprávu znovu, tentokrát přímo přes jejich stránky. No a co myslíte? Dnes se koukám opět žádná odezva to už je třetí den.
Dost silně uvažuji, že jim napíšu znovu a tentokráte ať mi mou objednávku stornují, poněvadž jak jistě sami uznáte moc času do vánoc nezbývá a já bych nerad čekal na to jak mi pánové/dámy z dvdobchod.cz odepíši kolem 20.12. že mi odešlou jen část zboží apod. Bohužel proti tomu jsou skvěle pojištění (poplatek za storno 300kč).
Tak se chci Vás zeptat, máte s tímto shopem nějaké zkušenosti popř. se stornováním objednávky?