Capo píše:Krtek píše:No je pravda, že Bratislava a slovensko je v tom filmu vyobrazeno jako zaostalá země srovnatelná s bulharskou vesnicí, ale jinak jsem se u toho docela bavil. O hodně lépe než u podobných filmů jako je třeba Vřískot. Tohle je zase něco jiné. Originální. Dvojka je hodně slabá. Tam už mi Roth připadne stejnej blázen jako Tarantino, kterému vůbec nerozumím.
No tak tohle už je moc, srovnávat geniálního Tarantina s nezkušeným Rothem, jehož styl má táááááááákhle daleko k Tarantinovi.To jsem zvědavej s čim ještě přijdeš

Ježiši, promiň že jsem se Tě dotkl. Někde jsem četl, že Tarantino prý ve 13 letech chodil z protekce do kina na Přání smrti s CH. Bronsonem a to ho prý ovlivnilo.

Tehdy byl ten film až od 18 let.
Můžeš mi říct co je na Tarantinovi geniálního ? Připadne mi totiž jako Lynch. Všichni ho opěvují a nikdo jeho filmy nechápe. Je pravda, že někteří umělci zůstanou nepochopení. Nechci srovnávat Rotha, nebo třeba Rodrigueze jehož styl je podobný. I když jejich filmy nejsou žádné pecky, tak alespoň vím o čem byli. U Tarantina to nikdy nevím, protože s nějakou dějovou linií se nikdo nenamáhá. Jde tam jen o bezdůvodné zabíjení. O nic víc.
Pulp Fiction - Úspěch díky hereckému obsazení, hláškám a skvělé hudbě
Gauneři - Nuda
Grindhouse - Auto zabiják - Na tom se podílel i Roth. Opět nuda
Kill Bill 1,2 - Uma Truman je v tom žlutém sice kočka ale bohužel totálně mimo! Zároveň je to jediný Tarantinův film, který má snad alespoň trošku děj.
Čtyči pokoje - Nuda
Od soumraku do úsvitu - Vynikající hudba což je asi vše. Jinak je to blbost jako prase. Nechápu jak to Clooney mohl vzít.
Zapoměl jsem na něco ?
Podtrženo - sečteno: Myslím že by bylo lepší omezit množství kečupu a věnovat se více už tak skomírající dějové linii. Chce to ale dobrý scénář. U Tarantinových filmů mám pocit že jde jen o ten kečup. Jen čekám, kdy se v úvodu filmu objeví reklama firmy HAMÉ jako hlavního sponzora pořadu
