kprtek (to mas za str 39.6)U Redek je samozřejmě nejdůležitější velikost čipů a optika. Jenže kinofilm pracuje s hloubkou ostrosti úpně jinak a přirozeně. ... Zkus si někde půjčit foťák - kinofilmovou zrcadlovku a pochopíš, co znamená hloubka ostrosti. Pak si to samé zkus s digitální zrcadlovkou a hned pochopíš o čem píšu.
na analogovou zrcadlovku fotim kazdej tejden, na digitalni obcasne, jen ne na vlastni. ale stejne, prosim, prozrad mi, co je to hloubka ostrosti? to nas jeste neucili!! strasne rad se od tebe poucim!
nebo vis co? prezentuj mi tady teorii, ve ktery dokazes, ze pri pouziti dvou stejnejch objektivu na dva stejne velky snimace, jen jeden analogovej a druhej digitalni (tj. kinofilm a stejne velkej cip s dostatecnou rozlisovaci schopnosti), je treba hyperfokalni vzdalenost pokazdy jina. to by me velmi zajimalo, jak toho dosahnes! a az tomu tak bude, pak budu rikat i ja, ze "na objektivu u hloubky ostrosti nezalezi".
hahahaJenže kinofilm pracuje s hloubkou ostrosti úpně jinak a přirozeně. A má mimochodem i jiné barvy. Prostě je to jiná technologie. S tí nemá velikost čipů co dělat. Kinofilm je kinofilm.
I see Nobel prize on its wayVazne je kinofilm jina technologie nez RED? VAZNE?

.... Jeste ze te mam, jinac bych po zbytek zivota zil v domneni, ze je to jedno a to samy. Kazdopadne me furt strasne zajima, jak "jinak a prirozene" kinofilm s hloubkou ostrosti pracuje.
Btw ja sem nenapsal, ze hloubka ostrosti zavisi JEN na velikosti cipu. Napsal sem, ze REDky se delaj s takovou montazi, aby se daly pouzivat klasicky objektivy, ktery se pouzivaj pro petatricitky (tj. analogy). A ze se to diky velikosti cipu chova stejne - tzn. cip je stejne velkej jako 35mm film, tudiz se nemeni velikost dopadajiciho paprsku atd., tj dopadajici obraz a snimanej obraz je identickej, meni se jen reakce - chemicka vs. A/D prepocet. RED je díky zmíněnejm aspektům digitální technologie, která je analogovýmu filmu nejblíž. Ne, neřek sem, že je stejná. Ale uz ten rozdil nikdo nepozna. To je nejdulezitejsi
btw jeste jednou budu citovat to samy, aby sis po sobe precet, co si napsal:
Jenže kinofilm pracuje s hloubkou ostrosti úpně jinak a přirozeně. A má mimochodem i jiné barvy. Prostě je to jiná technologie. S tí nemá velikost čipů co dělat.
Krtko-preklad: "Kinofilm je jina technologie, s tou nema velikost cipu co delat"
Another NobelTo že má Red stejné či vyšší rozlišení jako kinofilm je sice hezké, ale o kvalitě rozhoduje ještě řada dalších aspektů a tam se digital z technologického hlediska prostě nechytá.
Tak, a ted mi vypis ty aspekty, ve kterejch se digitalni technologie, o ktery se bavime (ne Viper, ne nic jinyho), 35mm nevyrovna.
Vypis mi je. Protoze ja se porad nemuzu ubranit dojmu, ze tu jen tak placas paty pres devaty a doufas v nejakej vysledek.
Ja sem svoje napsal - pouziva se stejna optika. Pouziva se jina snimaci technologie, ktera ma uplne jiny barevny spektrum a citlivost, nez ty dosavadni, na nichz bohuzel porad zakladas svoje prispevky atd...
Ano, digital a analog budou vzdycky dve rozdilny veci. To pochopi kazdej. Ale udelej mi, prosim, vypis tech aspektu, ktery mas na mysli. Vsichni tu zadost videj a vsichni ocekavaj odpoved. A nerikej "ma to jiny barvy". To maj i dva pasy stejnyho kinofilmu za stejnejch svetelnejch podminek. Chci konkretni veci, zadny placani do vetru.
Pak to pochopim a mozna uz "nebudu psat takove hlouposti" (feel free to point one)
Spielberg může používat Redky, ale jen tam kde to nebude poznat
....jak uz sem rek, ten rozdil neni lidskym okem pozorovatelnej

. A taky sem rek, ze Spielberg se
vyhyba digitalnim technologiim. Tzn. ze je
nebude pouzivat.
KRISTOVA NOHO!!