doprava z eshopu
Napsal: středa 25. 2. 2009 2:53:48
Zdravim,
chci si objednat televizi a jelikož je poměrně nevýhodná možnost osobního odběru, tak musím využít služeb profesionálního přepravce. Z eshopů, kde ji ještě mají to většinou zajišťuje Top Trans. Z výňatku o službách této firmy na webu - PŘEVZETÍ ZÁSILKY - Reklamace mechanického poškození - Zákazník je povinen překontrolovat a převzít zásilku pouze není-li nijak poškozená. V žádném případě nepodepisovat řidiči přepravní list před důkladnou kontrolou zboží, a to i pod obalem!. Před samotnou kontrolou zboží pod obalem je zákazník povinen napsat řidiči do přepravního listu reálný stav obalu, a to i v případě, že je nepoškozen. V případě poškození spotřebiče je nutné s řidičem sepsat škodní protokol a pro další reklamační řízení je nutné dochovat i obal, tedy OBAL NEVYHAZUJTE. Pro urychlení dalšího postupu doporučujeme kontaktovat naši zákaznickou linku 841 800 800. Na reklamace mechanického poškození výrobku po podpisu přepravního listu bez výhrad nebude brán zřetel s ohledem na přepravní podmínky přepravce.
To si tam mám na ulici rozbalit a zkontrolovat televizi, zdali není nějak poškozená ? Protože, kdybych to následně zjistil doma, tak mi to logicky neuznají, alespoň podle výše zmíněné informace. Pokud tomu ale tak bude, mohu ji do 14 dní vrátit, ale to by mi asi mechanické poškození neuznali, co ?
chci si objednat televizi a jelikož je poměrně nevýhodná možnost osobního odběru, tak musím využít služeb profesionálního přepravce. Z eshopů, kde ji ještě mají to většinou zajišťuje Top Trans. Z výňatku o službách této firmy na webu - PŘEVZETÍ ZÁSILKY - Reklamace mechanického poškození - Zákazník je povinen překontrolovat a převzít zásilku pouze není-li nijak poškozená. V žádném případě nepodepisovat řidiči přepravní list před důkladnou kontrolou zboží, a to i pod obalem!. Před samotnou kontrolou zboží pod obalem je zákazník povinen napsat řidiči do přepravního listu reálný stav obalu, a to i v případě, že je nepoškozen. V případě poškození spotřebiče je nutné s řidičem sepsat škodní protokol a pro další reklamační řízení je nutné dochovat i obal, tedy OBAL NEVYHAZUJTE. Pro urychlení dalšího postupu doporučujeme kontaktovat naši zákaznickou linku 841 800 800. Na reklamace mechanického poškození výrobku po podpisu přepravního listu bez výhrad nebude brán zřetel s ohledem na přepravní podmínky přepravce.
To si tam mám na ulici rozbalit a zkontrolovat televizi, zdali není nějak poškozená ? Protože, kdybych to následně zjistil doma, tak mi to logicky neuznají, alespoň podle výše zmíněné informace. Pokud tomu ale tak bude, mohu ji do 14 dní vrátit, ale to by mi asi mechanické poškození neuznali, co ?