st39.6 píše:jaky reklamy?
btw walk hard uz mam objednany
st39.6 píše:a to sis vycucal z prstu?
st39.6 píše:reklamy? trailery sou reklamy. to za a).
st39.6 píše:za b) placenej obsah je nesmysl. jednou uz si za disk a jeho vybavu zaplatil. audiovizualni dila placeny dal nebudou, maximalne tak tricka, co si k tomu budes moct dokoupit;). placenej stahovatelnej obsah je uz zase neco jinyho nez bd-live, pletes tyhle dve veci dohromady.
st39.6 píše:ad reklamy - to je jako by sis koupil pracku a ona ti pri kazdym otevreni zazpivala reklamu na colon. je pravda, ze takovy tivo atd je ma, ale u toho za obsah primo neplatis. sou to proste dve rozdilny veci
d.f.h píše:st39.6 píše:a to sis vycucal z prstu?
Je to glosa, můžu si cucat co chci a odkud chcist39.6 píše:reklamy? trailery sou reklamy. to za a).
Trailery jsou reklamy na filmy, o tom žádná. Proč by se ti ale před začátkem přehrávání filmu nemohla stáhnout a spustit reklama výrobce čehokoliv, který si to zaplatí? Byl by to sice hnus, ale co bys mohl dělat?
d.f.h píše:st39.6 píše:za b) placenej obsah je nesmysl. jednou uz si za disk a jeho vybavu zaplatil. audiovizualni dila placeny dal nebudou, maximalne tak tricka, co si k tomu budes moct dokoupit;). placenej stahovatelnej obsah je uz zase neco jinyho nez bd-live, pletes tyhle dve veci dohromady.
To je ovšem otázka. Příklad: koupíš si Blu-ray se svým oblíbeným seriálem, řekněme třeba s Futuramou, všechny série. A když si zaplatíš, budeš si moct přes BD-Live stáhnout extra epizody, vyrobené jen pro tenhle účel a nedostupné nikde jinde. Samozřejmě, že nebudeš platit za to, co už máš na disku, to si snad nikdo nemyslí - ale extra obsah, související s diskem, to je oč tu beží!
BD-Live beru jako platfromu, která by tohle mohla umožňovat. Nebo třeba BD-Live 2, jakkoliv už tomu budou za pár let říkat.
d.f.h píše:st39.6 píše:ad reklamy - to je jako by sis koupil pracku a ona ti pri kazdym otevreni zazpivala reklamu na colon. je pravda, ze takovy tivo atd je ma, ale u toho za obsah primo neplatis. sou to proste dve rozdilny veci
Pračka je bezva příklad. Tobě jako jejímu majiteli by se popisovaná reklamní atrakce určitě nelíbila. Ale kdybys byl výrobce Colonu, asi bys to viděl jinakMyslím si, že právě audiovizuální reklama na těch nejneobvyklejších místech je to, na co se můžeme začít pomalu připravovat. Vleze nám do mobilu, do přehrávačů, do ledniček - prostě do všeho, co bude mít přístup k internetu. A věř tomu, že to za pár let opravdu budou i ty pračky a ledničky.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků