d.f.h píše:Žádný strach, všechno je v pořádku, u mě byla v případě 101cd situace naprosto stejná. Jde o to, že v okamžiku vytvoření objednávky se na účtu zablokuje celá částka. Zdůrazňuji zablokuje, ne odečte, peníze nikam neodejdou. Další postup záleží na tom, jestli mají všechny tituly hned k dispozici. Pokud ne, odesílají je postupně a každý z nich si samostatně odečtou z účtu. Ta prvotní blokace celé objednávky bude nakonec anulovaná, za jak dlouho, to záleží na bance - u eBanky je to měsíc. Takže nakonec samozřejmě člověk zaplatí jen to, co si objednal, ale v jednu chvíli to vypadá, jako by to zaplatil dvakrát. Zní to složitě, ale v podstatě je na tom neobvyklá jen ta blokace.
st39.6 píše:tak to se mi u 101 nikdy nestalo ... teda myslim, ja si nikdy ucet nekontroluju, takze nevim... ale co se mi stalo s I Robot - nekde sem si to predobjednal, poslali mi to a ... sou to skoro dva tejdny a porad mi to nenauctovali
Buldog píše:Ahoj, chci se zeptat jak to teda je s tím poštovným na The Hut, platí to zdarma jenom v anglii nebo všude. A jak je to s platební kartou, musí se to nějak ověřovat nebo ne. napiš te Vaše zkušenosti.
st39.6 píše:ano
d.f.h píše:Nevím, jestli toho tady máme nejvíc nebo je to nejlépe uspořádané, ale máme to tady: viewforum.php?f=43 A kdyžtak se stačí zeptat, tápeme v tom víceméně všichni
d.f.h píše:Problém je v tom, že s některými konkrétními tituly je taková potíž, že snad jednou přijdou z toho samého e-shopu s českou podporou a podruhé neTo samozřejmě přeháním, ale prostě pokud na češtině trváš, tak je to občas sázka do loterie.
st39.6 píše:com je podstatne levnejsi a valny mnozstvi je stejne region free. pokud ozelis cestinu, rozhodne lepsi volba (nehlede na to, ze sou na tom lip z hlediska vybavy)
d.f.h píše:Pleteš, ale to nevadíAmazon.com nemá správné informace, seznam Blu-ray disků z regionu A s ověřeným region free statusem je zde: http://bluray.liesinc.net/. Rada zní - co je červené, nebrat
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník