HDmag.cz

Vysoké rozlišení od začátku do konce. Blu-ray filmy, přehrávače, HDTV, HD audio a video, PlayStation 3...

Prosím poradte jaký zsáček zvolit

Ne každý přehrávač umí to, co každý receiver. No a kdo nezesiluje, tan jako by snad ani nebyl.

Prosím poradte jaký zsáček zvolit

Příspěvekod Lachtanisko34 v středa 14. 1. 2009 17:41:20

dobrý den, jsem spíše amatér v oblasti audiotechniky a proto prosím o radu: rozhoduju se mezi třema recievery,mají z prvu dosti rozlyšné vlastnosti ale mě vyhovují spíše všechny, takže se ptám vás zkušenějších zdali máte s těmito typy zkušenosti, či zda-li mi přímo nějaký doperučíte, dále bych se chtěl zeptat na reprosoustavy z počátku bych zvolil dvoubednový stereo s cenou do 6ti tisíc korun jo a ty zesilovače jsou : AV reciever Pioneer VSX-817-S, A/V reciever Pioneer VSX-418-S a Yamaha HTR-6130 S nebo můžete navrhnout jine recievery případně i zesilovače do 6ti tisíc nechci do toho moc investovat, je to spíše na občasný poslech ne pro žádného audiofila moc díky za odpovědi
Lachtanisko34
0+
0+
 
Příspěvky: 1
Registrován: středa 14. 1. 2009 14:55:13

Re: Prosím poradte jaký zsáček zvolit

Příspěvekod tomiisek v středa 14. 1. 2009 18:23:52

Na tu Yamahu rovnou zapomeň, to je model tak nízké řady, že absolutně postrádá smysl. Samozřejmě je z nich nejlepší ten nejvyšší model Pioneer VSX-817-S, ale nestačilo by ti klasické stereo? Za cenu Pioneeru VSX-817-S seženeš již velmi slušný stereo zesilovač, navíc umožňující v budoucnu přikoupit druhý pár repro. Kvalitnější 4.0 sestava ti může zahrát lépe než méně kvalitní 5.1 sestava, navíc ještě předtím můžeš zjistit, že ti úplně stačí jeden pár repro.
Filmy: Oppo BDP-83SE + Cambridge Audio 840A + Marantz SR6003 + Canton Chrono 509 + Canton Chrono 507 + Mitsubishi HC5500
Hudba: Cambridge Audio 740C + Cambridge Audio 640T + Cambridge Audio DacMagic + Pioneer PL990 + BV Audio Headamp + AKG K701
Uživatelský avatar
tomiisek
1000+
1000+
 
Příspěvky: 1791
Registrován: pátek 1. 2. 2008 14:25:47