Zdravím, prikladám svoju komunikáciu tuto s pánmi, Galom alias Mudroňom alias Osvaldom:
Vzhľadom na to, že mám ich písomné povolenie zverejniť našu elektronickú komunikáciu a chcem týmto počuť názory ostatných ľudí na dané vyjadrovanie sa pána "Ing.", ráčim tú konverzáciu zverejniť:
Dobrý deň prajem,
veľmi ma potešila informácia, že raz mesačne cestujete na SR.
Dúfam teda, že sa budeme môcť stretnúť osobne a tým pádom mi
budete vedieť predviesť ten telefón HTC Desire HD a ja ho budem
môcť od Vás okamžite a "cash" kúpiť. Tak to aspoň nebude pre mňa
"mačka vo vreci" a myslím, že pre Vás nebude problém jeden taký
telefón (i keď predpokladám, že nie som jediný čo ho chce, takže
určite nebude jeden) priniesť na Slovensko.
Prosím o Váš názor na môj návrh,
ďakujem za skorú odpoveď a taktiež Vám prajem príjemný deň.
S pozdravom M.
-----------------------------------------------------------------------------
Dobrý deň,
ľutujeme a vo všetkej úcte váš návrh zamietame,
v podstate nikdy neprijmeme žiadny iný postup
ako máme dané naše dlhoročné obchodné
podmienky,bez potvrdenej a uhradenej
rezervácie nikdy tovar neodkladáme,
nemôžeme si to dovoliť,nakoľko
záujem je vždy väčší ako máme
kusov k dispozícii,aktuálne
myslím ešte dva alebo
tri kusy vami žiadanej
položky HTC.
S úctou
Ing.Peter Mudroň,2nd deliver
-----------------------------------------------------------------------------
Dobrý deň,
v poriadku, beriem Vašu ponuku na HTC DHD, všetky zmluvy vyplním,
faktúry tiež, no peniaze až po odskúšaní tovaru.
Myslím, že toto nie je žiaden risk ani z jeden strany.
Tvrdíte, že Váš tovar je 100%-ný, tak sa nemáte čoho obávať
alebo áno?
Tým, že som kontaktoval ja Vás máte isté, že o tovar mám záujem.
Jediné čo od Vás žiadam je, skúsiť tovar, ak je OK, tak vyhrali
obe strany => určite od Vás budem neskôr kupovať aj iné veci,
nakoľko sa preukážete ako honorable company.
Čakám na Váš názor, ďakujem
------------------------------------------------------------------------------
Dobrý deň,
vy čo si o sebe myslíte? Nám nikto diktovať podmienky nebude,
nech sa páči nakúpte si pokojne od iného predajcu,na vami
žiadanú položku tovaru máme nasledujúcich štrnásť záujemcov,
podotýkam solídnych klientov,ktorí už u nás niekoľkokrát
nakupovali,želáme príjemný deň.
S úctou
Ing.Juraj Galo,sales manager
------------------------------------------------------------------------------
Dobrý deň.
Solídna firma by takto s potenciálnym zákazníkom nikdy
nekomunikovala.
Vašu "company policy" ste práve teraz krásne predviedli. Ak máte na
daný tovar taký počet "solídnych" zákazníkov, ako je možné, že
ho pri malom množstve, ktoré na sklade máte predávate ďalej.
Na otázku čo si o sebe myslím Vám dám jasnú odpoveď. Som opatrný
zákazník, ktorý sa len tak nenechá ošklbať o akékoľvek množstvo
peňazí solídnou firmou, ako sa sám prezentujete, no nikde na
internete nie je o Vás žiadna zmienka.
Podotýkam, nič som Vám ani Vašej spoločnosti nediktoval, len som sa
snažil nájsť zlatú strednú cestu, no vidím, že ľudia sú hlúpi
a dnes už veria kdekomu. Predpokladám, že platbu beriete len cez T/T,
moneygram alebo Western Union.
Dúfam, že sa s takými opatrnými zákazníkmi, resp. potencionálnymi
zákazníkmi budete stretávať čoraz častejšie, z toho vyplynie, že
ľudia si na predaj typu "chinese scammer" dajú väčší pozor.
Vy totižto nedávate za seba žiadnu záruku, v dnešnej dobe je pár
milých slov o spoločnosti a stránka za 100euro ešte aj na
hostujúcom serveri veľmi málo.
Mrzí ma, že som s Vami strácal čas.
S úctou, M.
P.S. O Vašu nasledujúcu odpoveď už nemám záujem p.Ing.Galo/Mudroň
-------------------------------------------------------------------------------------------------
Dobrý deň,
za prvé máme pridelené vlastne IDcard business number,
za druhé platba nikdy nie je realizovná medzinárodným
prevodom,ale pre každú krajinu máme zvlásť vytvorené
účty v danej krajine,aby to mal zákazník pohodlnejšie
a istejšie,po tretie referencií máme hodne,a len kladných,
po štvrté ešteže takých zákaznikov ako vy je málo, čo
nemajú dva doláre vo vrecku a jediné čo majú je
pripojenie na internet a prázdne reči z internetu.
Hm,chlapče,choď sa ďalej hrať k mamine
na sociálnu sieť pokec.
My sa narozdiel od iných bavíme so zákaznikmi
na rovinu,zbohom a príjemný deň.
Ing.Juraj Galo
-------------------------------------------------------------------------------------------------
Drahý pane,
po prvé, NIKDE O VÁS NIE JE ZMIENKA.
Po druhé, drzý buďte k svojim deťom, my sme spolu husi nepásli a na
rozdiel od vás sa správam a komunikujem s vami obomi nanajvýš
úctyhodne a slušne!
Po tretie, to, že peniaze nerozhadzujem ešte neznamená, že ich
nemám, ale znamená to to, že si ich vážim a že som ich tvrdo
oddrel a podvodníkom ich nemienim dať.
Po štvrté, vaše účty sú pravdepodobne založené a napísané na
FO, čo je ďalšia "super vec".
Po piate, keď vám človek povie, že od vás odpoveď nežiada,
nevnucujte sa mu, je to úbohé a patetické.
Po šieste, naučte sa bontónu, ak naozaj (no je to nepravdepodobné,
nakoľko adresa v Miami, na ktorú sa odkazujete NEEXISTUJE) existuje
Vaša firma, tak by ste sa nemali správať ako zasran, ale ako
vzdelaný človek.
S pozdravom.
P.S. ani to veľké V vám nenapíšem lebo si ho za to správanie
nezaslúžite.
-------------------------------------------------------------------------------------------------
Dobrý deň,
ospravedľňujeme sa za neadekvátnu reakciu jedného z našich predajcov,
v prípade záujmu sa vieme dohodnúť na výnimke a inej forme platby,
nasledujúci deň vás budeme kontaktovať emailom,ďakujeme.
Ing.Peter Osvald
YASPISDELIVERY MIAMI
34114 FLORIDA USA
-----------------------------------------------------------------
Dobrý deň pane,
aj ja sa Vám ospravedlňujem, no aj ja mám svoje dno a bohužiaľ mi
praskli nervy.
Je pravda, že moje maily mohli na prvý pohľad vyzerať nezdvorilo, no
vôbec som nemal taký zámer, len som sa snažil nájsť nejaké
východisko, ktoré by ma ušetrilo od ďalšieho sklamania sa z kúpy
vecí cez internet, no bolo by zároveň uspokojujúce i pre Vašu
spoločnosť.
S nadšením očakávam Váš email, dúfam, že sa dohodneme na
spôsobe, ktorý bude vyhovujúci pre obe strany.
Prajem Vám príjemný zvyšok večera,
S pozdravom.
-----------------------------------------------------------------------------
Dobrý deň,
po preverení celej situácie ohľadne vami žiadanej objednávky MT
vám oznamujem, že maximum čo viem a smiem pre vašu spokojnosť
urobiť,je výnimočne znížená neštandardná zálohová prepravná platba,
pôvodných 30% sumy celkovej objednávky vám znižujem na 10%,
či je toto prijateľné riešenie pre vás to už nechám vo všetkej úcte
na posúdenie z vašej strany,z mojej strany je to maximum čo pre
vás viem urobiť,ak nájdete lepšie podmienky resp. us delivera,
ktorý vám bude ochotný dodať vami žiadaný tovar v rovnakej
cene resp. bez uhradenia aspoň minimálnej prepravnej zálohy,
mimochodom zväčša vyžadujú prepravné spoločnosti 40%
alebo plné zálohové platby,skúste to teda s iným prepravcom.
Vaše rozhodnutie bude pre nás záväzkom dlhodobejšiej
spolupráce do budúcnosti,ďakujeme za vaše názory
a otvorenú komunikáciu.
S úctou
Ing.Martin Grešner, riaditeľ spoločnosti
34114 MIAMI BEACH FLORIDA
YASPISDELIVERY MIAMI USA
----------------------------------------------------------------------
Dobrý deň,
vašu ponuku rád prijmem, no dúfam, že vy ako ako riaditeľ mi pred
tým budete vedieť na moje často opakované otázky odpovedať s
väčšou úctou a priamejšie ako páni predtým.
Ak smiem a nie je to tajné, rád by som si na vašu spoločnosť, vo
všetkej úcte, prečítal nejaké referencie a opýtal sa vás, či je
možné čiastku (ak som to správne pochopil, tak 23,9eur) zaplatiť
prostredníctvom spoľahlivého PayPal (na účet založený FO platiť
nechcem a je to z dôvodu, ktorý je jasný samozrejme aj vám, nakoľko
ste vysokoškolsky vzdelaný).
V prípade, že transakcia prebehne tak ako má, koľko by bola dodacia
lehota daného mobilného telefónu na Slovensko?
Zatiaľ mi napadli tieto otázky, dúfam však, že v prípade iných
nejasností sa na vás budem môcť obrátiť.
Za skorú odpoveď vám ďakujem.
S pozdravom.
----------------------------------------------------------------------------------
Dobrý deň,
stále očakávam Vaše odpovede, prosím Vás, napíšte mi normálne,
ak ma už nemienite ďalej kontaktovať, nech viem podstúpiť dané
opatrenia.
Ďakujem.
S pozdravom.
-------------------------------------------------------------------------------
YaspisDelivery
Dobrý deň
pravdepodobne vám neprišiel náš email s návrhom objednávky,
potvrďte nám prosím objednávku tovaru pravdepodobne mal
výpadok server ďakujeme
--------------------------------------------------------------------------------
Dobrý deň,
nie, nič mi neprišlo.
Ďakujem.
--------------------------------------------------------------------------------
Asi po 3 či 4 dňoch som sa im znovu ozval, nakoľko som zvedavý človek:
Dobrý deň,
vzhľadom na to, že ste sa mi už neozvali (a ste pre mňa podozrivá
firma), posúvam náš prípad vyšším autoritám.
Ďakujem.
------------------------------------------------------------------------------
Dobrý deň,
my sme vám dvakrát poslali návrh na objednávku s výnimočne zníženou zálohovou platbou,
vy ste sa neozvali a posúvajte kam chcete,donekonečna vám tovar držať rezervovaný
nebudeme,ak my sme pre vás podozrivá firma, vy ste pre nás už len spammer.
Ing.Juraj Galo, sales manager
YASPISDELIVERY MIAMI F
---------------------------------------------------------------------------------
Dobrý deň,
objednávka s níženou sumou zálohy na 10% mi prišla, no na môj
email ste sa neozvali 2x!
Beriem toto za váš súhlas so zverejnením vašich mien, adresy a mena
firmy.
S pozdravom a myslím, že o sebe ešte počuť budeme.
P.S. Predajte ten tovar hneď aj všetkých vašim 14-im zákazníkom,
ktorí oň majú záujem.
A pán GALO, chovajte sa slušne, predsalen, robíte hanbu tak
honosnému titulu (ak máte ekonomickú školu, tak sa nechovajte jak
hulvát, viac to už neposeriete, ale ak ste technik, tak nám nerobte
zlé meno).
----------------------------------------------------------------------------------
Dobrý deň,
hulvát ste akurát tak vy a dávajte si veľký pozor na žalobu,
veľmi rýchlo žalobný návrh podáme na vašu osobu
prostredníctvom nášho právneho zástupcu,
pane vy ste asi nejaký hlboko nechápavý
človek,na emaily ste nám neodpovedal
vy a mimochodom keďže máte maily
na serveri azet,kde často vôbec
neprídu,je to úplne zrejmé,
maximálne sme vám
vyšli v ústrety podľa
vašich požiadaviek
a vaša nespokojnosť
absolútne nie je
na mieste,objednajte
cez nás alebo inde.
S úctou
Ing.Juraj Galo
---------------------------------------------------------------------------
Dobrý deň,
vy ste urazili moju osobu ako prvý A DOVOĽUJETE SA MI VYHRÁŽAŤ a keďže mám všetky potrebné emaily(vrátane tých, v ktorých som reagoval na vašu "ponuku") a taktiež uvažujem o právnom konaní, resp. posunutí našich "problémov" vyšším autoritám.
Mám mail, kde ste mi dali súhlas na zverejnenie našej komunikácie, citujem:"a posúvajte kam chcete,donekonečna vám tovar držať rezervovaný nebudeme...", takže som, ako sa povie, "zahojený".
A vy si pre budúcnosť rozmyslite komu sa vyhrážate a ako komunikujete s ľuďmi, nakoľko nás nespokojných a nie hlúpych ľudí je stále viac, viď :
viewtopic.php?f=34&p=34494Zo mňa debilka nikto robiť nebude a už vôbec nie človek na vašej úrovni. Je veľmi zaujímavé, že všetky ostatné maily mi prišli, nikdy žiaden nevynechalo len ten váš ohľadom ponuky.
A keď mi už radíte ohľadom mailu, mali by ste sa vy zamyslieť nad zariadením vlastnej emailovej schránky, keď ste taká obrovská a bohatá firma a nie využívať yahoomail, aj toto je dôkazom, že nie ste ten, za koho sa vydávate.
P.S. Prosím si kontakt na vášho právneho zástupcu, ďalšia komunikácia bude skrz právnické firmy + vás žiadam o číslo účtu na Slovensku, ak ste honosná firma ako tvrdíte, absolútne s týmto mať problém nebudete, nakoľko v USA má každý svojho právnika i zriadený účet, no vy tvrdíte, že to ide cez Slovenský, tak sa uspokojím aj s tým.
S nadšením očakávam vaše vyjadrenie.
P.S.S. Aký je obsah žaloby? "Žalujeme pána/pani MENO za to, že nebol/a spokojný/á s našou ponukou a nenechal sa oklamať."
Je veľmi vtipné ako žijete v Americkom sne, kde žena, ktorá upiekla mačku v mikrovlnke vysúdila od firmy píšucej manuál milióny lebo nevarovali pred tým, že zvieratá sa v mikrovlnke sušiť nesmú. Toto nie je Kocúrkovo páni. Žiadna urážka na cti sa tu nekonala a ani toto doknca nie je v našom právnom systéme dobrý dôvod na žalobu, pri ktorej očakávate úspech.
Nebuďme tu ako deti a správajte sa slušne a s úctou, ako to pri obchodníkoch má byť. Zaujímalo by ma, kde sa u vás stratilo staré známe: Zákazník má vždy pravdu.
Miesto toho beriete kritiku ako sedemročný chlapec a bránite sa vulgarizmami, a keď už sme pri tom pán Ing., pred tým ako použijete slovo SPAMER, odporúčam vám zistiť si jeho význam, nakoľko získavanie informácii od potenciálneho obchodníka nie je spam.
PRÍPADNÝM NEREAGOVANÍM A NEPOSKYTNUTÍM ŽIADANÝCH (PRÍZVUKUJEM - NEOSOBNÝCH) INFORMÁCII, DOKÁŽETE SVOJU PODVODNÚ ČINNOSŤ.
S pozdravom.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ja ti dám urážky a vyhrážky,ty 21ročný sopliak,mám syna v tvojom veku,
čo to dnes tam u vás za decká vychovávajú tie vaše univerzity,aj na cirkev
nádavaš,urážaš,keby sa takto choval môj syn už ide z domu,máš pravdu,
si debilko,absolútny,zasraté soplavé puberťácke decko,čo sa nevie ani
len podpísať,tvoji rodičia musia mať z teba radosť,asi preto ti ani telefon
nekupia,zapamätaj si,my sa bavíme inteligentne len s inteligentnými
zákaznikmi,ja i kolegovia sme študovali školy keď ty si bol ešte v plienkach,
dohodneme sa,pošli tvoje iniciály,adresu trv.bydliska a my ti zabezpečíme,
že ti príde kópia žalobného návrhu vrátane súdneho predvolania,drž sa dežko,
na komunikáciu s drzými deťmi už nemáme dostatok času,nakoľko expedícia
objednávok má prednosť,ale veľmi rád by som si pohovoril s tvojimi rodičmi,
o mravnej výchove mládeže,maj sa
Ing.Juraj Galo, sales manager
-----------------------------------------------------------------------------------------------
Tu je celá naša konverzácia dámy a páni, vidím, že by sme sa všetci mali priučiť Americkému štýlu komunikácie s potencionálnymi zákazníkmi (haha).
Dúfam, že toto bude pre vás všetkých výstraha, podobný štýl "obchodu" je v dnešnej dobe moderný práve v Ázijských krajinách, kde by to našinec vôbec neočakával a kde sa pre pár 100eur neoplatí vyťahovať žaloby, no tu, kde ide o jasného, zjavne chorého Slováka (keďže v maily, ktorý majú zriadený na yahoo sa niekoľkokrát predstavil pod rôznymi menami) sa dá podobným obchodným "praktikám" vyhnúť.
Pre vysveltenie posledného mailu: Pán si pozrel vymyslený Profil na nemenovanej slovenskej sociálnej sieti, ktorý som vytvoril práve za týmto účelom, chcel som totižto vedieť, ako budú obchodníci z tak lukratívnej firmy (haha) ako je YaspisDelivery reagovať na moje, myslím si, že nie neslušné požiadavky vzhľadom na to, že ide o kúpu cez internet.
V poslednej odpovedi som pánovi dal svoje osobné údaje i s adresou trvalého bydliska, dokonca s dokončeným vzdelaním a už sa teším na kópiu žaloby ( ale za čo ma vlastne žaluje som sa bohužiaľ nedozvedel).
Určite vás všetkých budem informovať.
YASPIS DELIVERY: POZOR!!! TOTO NIE JE OHOVÁRANIE PRAKTÍK FIRMY, IDE O MôJ OSOBNÝ NÁZOR (ktorý mi ešte na Slovensku vziať nemôžte).
ĽUDIA, čakám vaše reakcie, OPLATÍ SA PREČÍTAŤ SI CELÚ KONVERZÁCIU, isto sa zabavíte prinajmenšom tak, ako ja.
S pozdravom, Marcel.