od st39.6 v neděle 29. 6. 2008 21:28:27
zrovna mann je spatnej priklad, to nebyl zadnej pokusnej kralik paramountu. to, jakou kameru tvurci vyuzijou, vubec neni na studiu. mann u ni mimochodem zustal (u Vipera a jim podobnejm), natocil na ni Miami Vice a toci na ni i Public Enemies. Ale proto to nerikam - on ma rad hruby vzezreni (sum, zrno apod) filmu resp. obrazu, nocni sceny a s nima souvisejici vybledly barvy. velice to koresponduje s tim, jak ma napsany postavy. Proto je to spatnej priklad.
Argument "kdyby to bylo tak skvely, tak to pouziva celej hollywood" je taky dost nestastnej, kazdopadne prvky digitalizace zpozorovava kazdej, kdo filmovej prumysl sleduje (staveni digitalnich kin a prestavovani klasik na digitalni kina, zvyseny mnozstvi filmu tocenejch na digital /samozrejme nemuzeme chtit, aby najednou vsichni zacali zniceho nic tocit na jeden typ kamer, staci se podivat jak dlouho trval prechod na barvu/ apod.). Ten trend je neprehlednutelny.
Kazdopadne BOBe, opatrne s tim srovnavanim, HDTV rozhodne nevypada stejne jako film, film nema, jak rikas, 1080 radku fyzickyho rozliseni (rika se kolem 7k, to ze pri tomhle nativnim rozliseni nevypada stejne ostre jako pri stejnym poctu pixelu UHD, je dany necim jinym, nez rozlisenim).